Asianajajaliitto toteutti Löydä asianajaja -mainoskampanjan syyskuussa 2022. Sen tavoitteena oli asianajajien työn tunnettuuden lisääminen suuren yleisön keskuudessa sekä ohjaaminen julkiseen asianajajahakuun, Löydä asianajaja -palveluun.
Kampanja-aikana Asianajajaliitto näkyi valtakunnallisesti tv:ssä, radiossa, leffateattereissa, ulkomainoksissa, Helsingin Sanomien etusivulla ja somekanavissa. Näkyvyys oli kattavaa: esimerkiksi tv:ssä ja suoratoistossa mainoksia näki vähintään kerran 68 prosenttia 35–64-vuotiaista. Kaikkiaan kaikenikäisten katselukertoja oli yli 14 miljoonaa.
Asianajajaliitto teetti kampanjasta myös erillisen laadullisen vaikuttavuustutkimuksen. Siihen vastasi yli 400 suomalaista ja tuloksia vertailtiin muihin vastaavantyyppisten kampanjoiden tuloksiin. Tulosten perusteella Asianajajaliiton kampanja ylitti lähes kaikilla mittareilla mediaanin eli tulokset olivat parempia kuin muilla vastaavilla kampanjoilla. Ainoastaan mainostajan tunnistamisessa ja tuntemisessa entuudestaan jäätiin selvästi jälkeen. Tämä johtui siitä, että Asianajajaliitto on ennestään mainostajana varsin tuntematon, koska näin laaja kampanja oli liitolle kaikkien aikojen ensimmäinen.
Kyselyn vastaajat myös sitoutuivat mainontaan, eli mainoksista ja niiden luovasta toteutuksesta pidettiin ja sisällöt koettiin puhuttelevina. Mainontaa pidettiin vastaajien mukaan hyödyllisenä, erottuvana ja selkeänä sekä sen koettiin antavan positiivisen mielikuvan mainostajasta. Mainonta oli lisäksi aktivoinut kuluttajia – se oli lisännyt ostoaikomusta sekä tiedonhakua aiheesta. Kampanjasivu löydäasianajaja.fi oli syyskuussa Asianajajaliiton nettisivuston suosituin yksittäinen sivu ja yli puolet kyseisellä sivulla vierailleista henkilöistä oli siirtynyt edelleen Löydä asianajaja -palveluun.